Selasa, 2 November 2010

Bacaan di hari2 hari AKhir Menghadapi Kematian

Ronda2 kat kedai buku, saya terjumpa sebuah buku yang saya rasakan menarik dan berbaloi untuk dibaca dan disimpan sebagai rujukan sepanjang masa.

Buku apa agaknya tu ya?


Ini dia buku yang saya maksudkan..


Kenapa saya katakan buku ini amat relevan untuk saya baca dan simpan untuk rujukan sepanjang masa?..

Saya cakap macam tu sebab saya rasa setiap masa kita patut menganggap bahawa kita berhadapan dengan hari2 akhir kematian... Setiap diri akan merasai mati.. Itu janji Allah swt di dalam Al-Qur'an..

Setelah menyelak isi di dalamnya, saya rasa ia jauh lebih bernilai dari harga buku tersebut dan saya rasa pembelian saya pada malam ini amat berbaloi. Nak tahu tak harganya?


Cuma RM8.00 sahaja. Sesiapa berminat, saya boleh tolong dapatkan dengan kos penghantaran RM5.00 sahaja. Jumlah keseluruhan hanya RM13.00 sahaja. Berbaloikan?..

Salam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan