Khamis, 24 Februari 2011

Buku2 HM Tuah Iskandar (Kemaskini)

Salam.... Kali ni saya nak berkongsi beberapa buah lagi buku Dr. HM Tuah Iskandar. NAmpaknya hanya 3 buah buku ni je lagi yang tinggal. Yang lain2 suami saya dah hantar untuk bacaan anak buahnya. Ni kira di antara buku2 terbaru penulis yang suami saya dah baca.

SOLD
SOLD
SOLD...
Buku terakhir ni bukan DR HM Tuah Iskandar yang tulis. Cuma suami kata isinya menarik dan cadangkan sebagai bahan bacaan pilihan untuk dikongsi bersama.

Setiap sebuah cuma RM5.oo sahaja. Kos penghantaran akan dinyatakan kemudian sebab nak kena timbang dan rujuk dengan pos. Sekiranya berminat, hubungi saya di emel maryam.insyirah@gmail.com.

Sebenarnya saya buat entri ni juga berikutan minat seorang kawan online. Jadi, sebarang tawaran dari beliau akan diberi keutamaan.

Salam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan