Selasa, 31 Mei 2011

Jarum Kait Satu (Crochet Hook) - Update (SOLD OUT)

(Catatan Kemaskini 27 Julai 2012)Untuk maklumat terkini mengenai set jarum ni, klik kat sini; "pre-order-set-jarum-kait-satu-first""stok telah sampai tapi amat terhad"

Salam semua,

12 batang jarum kait aluminium buatan China 2.0-8.0mm



US Size Metric Size
US 0 2.0 mm
-- 2.5 mm
-- 3.0 mm
US 4 3.5 mm
US 6 4.0 mm
US 7 4.5 mm
US 8 5.0 mm
US 9 5.5mm
US 10 6.0 mm
US 10.5 6.5 mm
-- 7.0 mm
US 11 8.0 mm


8mm, 7 mm, 6.5 mm, 6 mm, 5.5mm,


3.5 mm, 3 mm, 2.5 mm, 2 mm

Yang tiada gambar ialah 4 mm, 4.5 mm, dan 5 mm .

Harga set 12 batang jarum ini ialah RM 35.00 45 sahaja (tidak termasuk kos penghantaran.)

Kos penghantaran pula ialah pos berdaftar - RM 6; pos laju RM8.

Sekiranya berminat, sila emel saya di maryam.insyirah@gmail.com untuk maklumat lanjut. Penghantaran akan dibuat sebaik sahaja pengesahan bayaran diterima.




18 ulasan:

  1. salam.ada jual satu-satu x? dan nk beli macam mana?

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum,

    Saya cuma ada satu set ni je. Kalau awak nak ambil set ni, saya bagi penghantaran percuma. Tapi kalau awak nak satu je, awak nak yang saiz mana satu? Mungkin saya ada yang jenis lain, saya boleh cadangkan kat sini nanti. KAlau nak hubungi saya, boleh email maryam.insyirah@gmail.com atau facebook page Kedai Online Fatihah.
    Kalau cara pembayaran, saya paling mudah bank in maybank2u. atau IBG pun boleh juga. Terima kasih ya , sebab berminat.

    BalasPadam
  3. sama2, saya ada hanta di emel mengenai tempahan ya. =)

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum Aisya,

    Saya dah reply emel. Terima kasih sekali lagi dan harap Aisya puas hati dengan pembelian. Apa2 sms terus ya.

    BalasPadam
  5. wasalam, saya dah bayar =).

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum Aisya,

    Saya dah terima. Tkasih. Insya'Allah saya pos tengahari ni atau pagi besok. Saya akan maklumkan maklumat pos nanti. Saya jual ya.. :)

    Tkasih.

    BalasPadam
  7. salam.. ada lagi tak jarum kait yang ni ye?

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum Nad,

    Stok dalam simpanan saya dah habis. Tapi kalau Nad betul2 berminat, saya boleh cuba dapatkan. Sila hubungi saya di email maryam.insyirah@gmail.com untuk pertanyaan lanjut.


    Terima kasih ya.

    BalasPadam
  9. Salam...sy betul2 berminat nak dapatkan jarum crochet nie...klau boleh sy nak size 10.0mm, 5.5mm, dan 8.0mm... klau xboleh sy beli 1set je lah...mcm mna???

    BalasPadam
  10. Salam Hazlina,

    Sekarang saya tak simpan stok... Hazlina hubungi saya melalui email maryam.insyirah@gmail.com untuk maklumat lanjut.

    Terima kasih.

    BalasPadam
  11. Salam,

    Stok terbaru hari tu dah habis dan saya belum order semula. Alang2 tunggu kalau ada yang berminat nak tempah. Kalau anda nak, saya boleh buat order. Boleh e-mail saya di maryam.insyirah@gmail.com untuk maklumat lanjut . Tkasih.

    BalasPadam
  12. Balasan
    1. Ada in sya Allah.. Saya dah reply emel.

      Tkasih.

      Padam
  13. salam, ader lagi tak jarum?
    saya nak satu set..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jarum masih ada stok.

      Kalau berminat, sila tinggalkan nama dan alamat penuh serta emel anda di sini dan saya akan nyatakan maklumat untuk pembayaran.

      Saya tak akan publish maklumat yang anda berikan.


      Terima kasih.

      Padam
    2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

      Padam
  14. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam